חיפוש

אילו חברות מייצרות נעלי ספורט לתינוקות?

כאשר הילדים הקטנים שלנו מגיעים לשלב שבו הם עוברים את שלב הזחילה ועברו את השלב שבו הם נעמדים ונופלים, וכעת הם יציבים יחסית והם רצים ומשתוללים זה הזמן הנכון ביותר לרכוש להם את נעלים שמתאימות לקצב שלהם, כדי שייתנו להם תמיכה ויציבות, כדי שהם יוכלו לשחק בגן השעשועים בחופשיות, שיטפסו על כל סולם של מגלשה או נדנדה ויעלו על כל מתקן שמאתגר אותם.

 

איך יודעים מה לקנות?

תחום ההנעלה, במיוחד בקרב קהל הילדים הקטנים והתינוקות, הוא גדול, הוא רווי ויש מגוון אדיר אצל כל חברה מוכרת וגם אצל חברות שהן לא כל כך מוכרות. חשוב להבין שכל חברה שמייצרת נעלי ספורט לתינוקות ולילדים חייבת לעמוד בסטנדרטים המתאימים לכך במיוחד החברות המוכרות שלא יכולות לקחת סיכון, ולו הקלוש ביותר שמשהו ייפגע בשם שלה.

כל החברות המוכרות לכולנו היום מייצרות נעלים לכל הקהלים אך שמות קצת יותר דגש בתחום נעלי ספורט לתינוקות ולילדים בייצור הנעל עצמה. למשל, חומר הנעל מיוצר מבדים "נושמים" וגמישים אך יחד עם זאת בעלות תמיכה להליכה ולעמידה יציבים.

 

דוגמאות לשמות חברות מוכרות ומוכרות פחות בייצור נעלים לילדים –

  • NIKE
  • REEBOK
  • ADIDAS
  • ELEFANTEN
  • TIMBERLAND
  • PUMA
  • SKECHERS
  • SAUCONY

כמובן שהרשימה עוד ארוכה ויש גם חברות מקומיות שמייצרות נעלי ספורט לתינוקות ולילדים. בכל אחת מהחברות ברשימה יש מבחר אדיר של דוגמאות של נעליים בכל מיני סגנונות. כמו כן, בחודשי הקיץ חברות אלו מוציאות גם קולקציית סנדלים שמתאימות לכפות רגליהם של התינוקות שלנו ולילדים הקטנים שלנו.

כל אחת מהחברות שמוזכרות ברשימה שמה לנגד עיניה את החשיבות העליונה בייצור הנעליים ובמכירתם לקהלים של תינוקות וילדים תוך התחשבות שהנעליים שמיועדות לקהל זה חייבות להיות נוחות, בעלות תמיכה היקפית של כל כף הרגל אך גם בעלות גמישות מלאה שתיתן לתינוק או לילדת את התחושה שהוא יכול לנוע בחופשיות בכל תזוזה שהוא עושה. בנוסף, חומר הבדים של נעלים אלו מחייב את כל החברות להיות מחומרים "נושמים" ויחסית מאווררים מהסיבה שתינוקות זזים הרבה מאוד ומזיעים הרבה מאוד בכפות רגליהם.

 

שלב ההחלטות

בסוף ההחלטה נתונה רק בידיי ההורים. כל חברה שצוינה ברשימה למעלה ועוד חברות שאינן ברשימה, הן חברות טובות ומוכרות בארץ ובעולם. אפשר לבדוק באינטרנט חוות דעת של לקוחות ממליצים ולקרוא ביקורות על אותה הנעל שאתם מעוניינים לרכוש עבור ילדכם ואז להחליט מה לקנות. כמובן שכל מה שתבחרו, ההמלצה היא למדוד להם לפני הרכישה, כל כף רגל בנויה אחרת ולא מה שנוח לילד ספציפי בהכרח נוח לילד שלנו.

 

לסיכום

כל נעל שתבחרו עבור הילדים שלכם מבין החברות האלו, ובהנחה שביצעתם מדידה לפני הקנייה, תהיה טובה כי בסוף השם מחייב, מחייב נוחות מקסימלית, מחייב שייצור הנעל היא בסטנדרט גבוה כך שהיא לא תיקרע מכל אבן שהילד ידרוך עליה או מכל שפשוף בגינה הציבורית.

נעלי תינוקות

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »