חיפוש

איך מקדמים גוגל מיי ביזנס

נוכחות מורגשת במנועי חיפוש היא חלק חשוב ומהותי בהצלחה של כל עסק בימינו. חיפוש במנועי חיפוש מקוונים, הוא הבחירה של חלק גדול מתושבי העולם המודרני בכל סוג של חיפוש מידע, בעיקר כאשר מדובר בחיפוש של מוצרים או שירותים. אם אתה לא שם אתה לא קיים – זה נכון כמעט באופן מוחלט על גוגל מיי ביזנס שהוא כרטיס הביקור של כל עסק. אז איך מקדמים גוגל מיי ביזנס?

 

גוגל מיי ביזנס

גוגל מיי ביזנס היא הפלטפורמה החינמית של גוגל עבור בעלי עסקים. הפלטפורמה מאפשרת לבעלי כל סוג של עסק לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם במנועי החיפוש ובמפות של גוגל. שימוש נבון ומקצועי בגוגל מיי ביזנס יכול להוביל לחשיפה משמעותית ורלוונטית עבור העסק שלכם, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות ואת הרווחים. זו הסיבה שבגללה כדאי לפנות למומחים של Insight marketing כדי למקסם את קידום נראות העסק במנוע החיפוש.

גוגל לעסק שלי

פרופיל מלא ומקצועי

פרופיל של עסק בפלטפורמה של גוגל מיי ביזנס הוא חלון הראווה של העסק שלך, ולכן כדאי להשקיע זמן ולמלא את כל הפרטים הרלוונטיים, לכלול תמונות ומידע מעודכן ומדויק ככל האפשר. פרופיל מלא ומעודכן מלמד על עסק אמין ורציני. כדאי מאוד להשקיע במי שיודע לבחור את הניסוחים המדויקים עבור תיאור העסק, כך שהתוכן יהיה גם מובן וגם מזמין עבור הגולשים, וגם ישתמש במילות מפתח רלוונטיות שיעזרו לקידום העמוד.

 

תקשורת עם לקוחות

פרופיל מעודכן הוא פרופיל שמפרסם, בין השאר, פוסטים ותכנים עדכניים ותקופתיים, מגיב לחוות דעת של לקוחות בעמוד, וכן עונה על שאלות בפרק זמן סביר. חשוב לנהל את התוכן בעמוד באופן מקצועי ולזכור שזהו העמוד שילווה את העסק לכל אורך חייו, ולכן חשוב שידגים את השירות והטיפול בלקוחות מרוצים, וכן בלקוחות מרוצים פחות. פרופיל גוגל מיי ביזנס פעיל ומעודכן מעלה את ערכו על פי האלגוריתם הפנימי של גוגל, ומעלה את ערכו גם עבור הגולש.

 

אופטימיזציה

שלב האופטימיזציה של הפרופיל כולל את כל מה שלא קשור ישירות לפרטים הטכניים שבעמוד – החל משיבוץ ושימוש במילות מפתח רלוונטיות, ועד ליצירת מערך קישורים איכותי מאתרים קשורים על מנת לשפר את הדירוג של עמוד העסק. בנוסף, כדאי לשים לב גם לאופטימיזציה מקומית כמו שימוש בשמות מקומיים כמו שם השכונה או העיר בה ממוקם העסק או בסביבה בה ניתן השירות. כדי להשלים את האופטימיזציה של העמוד, חשוב גם לעדכן את העמוד באופן סדיר, וכן לעקוב ולנטר את המתחרים ואת פעולותיהם בעמוד העסקי.

 

לסיכום

קידום עמוד עסק בגוגל מיי ביזנס הוא תהליך מתמשך שדורש מאמץ וסבלנות, אבל מכיוון שמנועי החיפוש מהווים חלק משמעותי מאוד בחשיפה לקהל הגולשים – השקעה בעמוד גוגל מיי ביזנס מביאה לתשואה ברורה בשליטה על החשיפה, הנראות והאמינות של העסק, לטווח הארוך.

הפלטפורמה החינמית של גוגל לבעלי עסקים

אולי תאהבו גם את

קידום אורגני: למה זה חשוב?
קידום אורגני: למה זה חשוב?

כולם מסביב שואלים בזמן האחרון על קידום אורגני ללא הפסקה. בהתחלה חשבנו שהשיחות האלה תופסות אותנו בגלל שאנו עוסקים בתחום, אך מכרים, חברים וקרובי משפחה

קראו עוד »