חיפוש

איך להתאים את סגנון עיצוב של ספריה לבית?

התאמה של ספריה לעיצוב הכללי של הבית, עשויה להיות עניין מורכב עבור אנשים שלא מכירים בתחום העיצוב מקרוב. שכן, הדבר מצריך היכרות עם טיפים מסוימים שנלמדים בדרך כלל בקורסי עיצוב מתקדמים. מאמר זה ירכז בפניכם את נקודות הבסיסיות שיקלו על ההליך, כדי שתוכלו לבצע התאמה מושלמת מבלי להירשם ללימודי עיצוב למתחילים.

 

טיפ ראשון: תתחילו בבירור אודות הצורך

נפתח את המדריך בהצגת 2 קריטריונים חשובים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעת בחירת סגנון עיצובי של ספרייה לבית:

  1. נראות
  2. נוחות

יש מי שבוחרים בספריות תוך התעלמות מוחלטת מקריטריון השני (נוחות) שחשוב לא פחות מקודמו. נדגיש שזוהי טעות שעשויה לעלות לכם ביוקר. מומחים בתחום העיצוב ממליצים לשים דגש על הנוחות ורק לאחר מכן, לבדוק את ההתאמה של הנראות. שכן, הספרייה צריכה לשמש אתכם קודם כל לאחסון של פריטים, זו המטרה שלשמה שהיא נועדה.

 

טיפ שני: תבחנו את החומרים שנמצאים בחלל

עכשיו אתם יכולים להתמקד בפן העיצובי. נמליץ להיכנס כבר עכשיו לחנות רהיטים מקוונת שמאפשרת לקנות ספריות מעוצבות אישית. שכן, הדבר יקל עליכם בהתאמת הספרייה החדשה לעיצוב הקיים של הבית. כך תוכלו למנוע בזבוז של זמן בחיפוש אחר רהיטים קיימים שעשויים להתאים לכם באופן חלקי. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במציאת דגם של ספריה שאופן חלוקת התאים שלה לא יהיה נוח עבורכם, אך העיצוב הכולל יתגלה כמתאים מכל הבחינות.

 

טיפ שלישי: תבחרו בצבע ניטרלי

עליכם להימנע מרכישה של ספרייה שמאופיינת בגוונים כהים (שחור, בורדו, חום) אם אינכם עוסקים בתחום העיצוב בחיי היום יום. שכן, מדובר בבחירה מורכבת יחסית שמצריכה היכרות מעמיקה עם השילובים הנכונים. נמליץ לבחור בספריות בגווני לבן, שמנת, קרם וכו'. שימו לב. דעו שתוכלו לרכוש ספריה שמאופיינת בגווני עץ, אם יש בביתכם ריהוט בעיצוב דומה. בחירה שכזו תצריך בירור מקדים אודות גוון העץ הקיים בבית (בהיר או כהה).

 

טיפ רביעי: תבדקו מהי הפריסה המתאימה

הספריות המעוצבות האופנתיות שמככבות בבתי אב רבים מאופיינות בפריסה גדולה. בחלק מהמקרים הדבר בא לידי ביטוי בעקבות שילוב בין הצרכים הבאים: אחסון של פריטים מרובים והצורך לנצל את המרחב הקיים. חשוב שתדעו שעליכם לבדוק מראש את גודל החדר, כדי שתוכלו לבצע את הפריסה המתאימה. נציין שמומלץ לבחור בספרייה גדולה במיוחד עבור חדרים גבוהים וגדולים. תצטרכו לבחור כמובן בספרייה בינונית עבור חדרים קטנים בעלי תקרות נמוכות.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור ספרייה מעוצבת!

התאמת הסגנון העיצובי של הספרייה לביתכם מצריכה היכרות עם 4 הטיפים שהוצגו לעיל. עכשיו אתם יודעים מהם התחומים שתצטרכו לשים עליהם דגש, כך שנותר להתחיל בהליך ולוודא שהוא מתבצע בהתאם להנחיות הקפדניות. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו בספרייה שתתגלה כמתאימה מבחינת העיצוב והנוחות כאחד.

סגנון עיצוב של ספרייה לבית

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »