חיפוש

איך בוחרים שידת איפור?

בחירה של שידת איפור עשויה להיות עניין מורכב. מי שבחרו בעבר שידה שכזו יודעים כי צריך להכיר בכמה קריטריונים חשובים שיאפשרו לבחור את השידה המתאימה ביותר עבורם. יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם הקריטריונים הללו וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים להכיר כדי לבחור נכון.

שידה מעוצבת

הקריטריון ה – 1 לבחירה של שידת איפור: הגודל

אי אפשר לכתוב מדריך על בחירה של שידת איפור מבלי להציג את הקריטריון החשוב ביותר – הגודל. יש מגוון רחב של שידות עיצוב. יש שידות גדולות שעשויות לתפוס לכם המון מקום בחדר. בעוד אחרות נחשבות לקומפקטיות. עליכם להסתכל על החדר שבו אתם רוצים להציב את השידה ולבחון כמה מקום פנוי יש לכם. רכישה אקראית ללא בירור מעמיק אודות הקריטריון המדובר עשויה לגרום לכם לגלות שהתחדשתם בשידה יפה, אבל היא לא תוכל לשרת את אתכם, פשוט כי לא יהיה לה מקום.

פינת איפור

הקריטריון ה – 2 לבחירה של שידת איפור: העיצוב

חשוב מאוד להסתכל על מגוון רחב של שידות איפור כדי לראות מהם העיצובים השונים שמוצעים על ידי החנות שבה בחרתם. אנחנו הסתכלנו על אתר אקראי וגילינו שיש שידת איפור בסגנונות הבאות:

  • שידה בסגנון פרובנס
  • שידה בסגנון לואי
  • שידה בסגנון וינטג' ועוד

תבחנו היטב את כל העיצובים השונים ותבחרו את הסגנון המתאים לכם ביותר.

 

הקריטריון ה – 3 לבחירה של שידת איפור: הצבע

לאחר שבחרתם את השידה המתאימה לכם ביותר מבחינת הסגנון, עליכם לבחון מהו הצבע המתאים לכם ביותר. שימו לב – אין מדובר כאן בבחירה של צבע לפי הטעם האישי שלכם. הבחירה בקריטריון זה צריכה לבוא לידי ביטוי לאחר שהסתכלתם על החדר שבו השידה תוצב ובדקתם באופן מעמיק מהו הצבע הדומיננטי שקיים בו. אם הצבע הדומיננטי שקיים בחדר הוא חום אגוז, עליכם לחפש שידות בגווני שמנת, לבן או קרם.

 

הקריטריון ה – 4 לבחירה של שידת איפור: תוספות

חשוב מאוד לבחון אם יש תוספות מיוחדות לשידת האיפור שבחרתם. שכן, יש שידות איפור שמגיעות אך ורק בתור אפשרות אחסון. בעוד יש שידות שמגיעות עם מראה. תבחנו מהן התוספות שמוצעות בחנות הריהוט שבה בחרתם ותבדקו מהי התוספת המתאימה לכם יותר. אנחנו גילינו שיש שידת איפור עם מראה מובנית שניתן להוסיף אליה גם מנורות במידת הצורך. הפרטים הקטנים הללו יאפשרו לכם ליהנות מחוויית שימוש מרבית, כך שחשוב לשים עליהם דגש ולבחון אותם באופן מעמיק ככל הניתן.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאפשרו לכם לדעת איך תוכלו לבחור את שידת האיפור שלכם על הצד הטוב ביותר. כעת, יש בידיכם את 4 הקריטריונים שיאפשרו לכם לבחור נכון, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים שהשידה הנבחרת תשמש אתכם על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שתהיה בחירה קלה ושתיהנו מהשידה החדשה שלכם!

מראה

אולי תאהבו גם את

שטיחים זולים
שטיחים בזול? יש חיה כזאת

השטיחים הביתיים מלווים אותנו כבר מזה מאות שנים, כשהם מהווים אלמנט יוקרתי ואף סמל סטאטוס למעמד מכובד בימים עברו. כיום, עם התפתחות עולם התעשייה וטכנולוגיות

קראו עוד »