חיפוש

איך בוחרים עגילי יהלומים?

עגילי יהלומים הם מיוחדים במובן זה שניתן לענוד אותם עם כל פריט לבוש, והם מעלים את הנראות של כל פריטי הלבוש במספר רמות. עם זאת, לא תמיד קל להבין מה הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם מעוניינים לרכוש את אותם עגילי יהלום. אנחנו כאן כדי להסביר לכם קצת על קריטריונים של יהלומים ולהבין מה הטרנדים המרכזיים ביותר בעולמות העגילים ועגילי היהלומים בפרט, כך שהבחירה שלכם תהיה מושלמת ולא תתחרטו עליה לעולם.

 

קצת היסטוריה על עגילי היהלומים

עולם התכשיטים הוא עולם עתיק יומין. ניתן למצוא עדויות לכך שבעבר גם גברים וגם נשים לבשו סוגים שונים של קישוטי אוזניים (העדות הראשונה לכך היא בת מעל 5,000 שנים). הצורה המוקדמת ביותר של לבוש עגילים, היתה במצרים העתיקה – בה נטו ללבוש עגילים צמודים. עגילי יהלומים מודרניים הופיעו בחלק האחרון של המאה ה-19. לאט לאט, הפופולריות שלהם גברה בשנות ה-70, ומאז הם נותרו כדי להישאר באופנה.

כיום, ניתן למצוא מגוון אנשים, בין אם כמונו ובין אם סלבס, אשר עונדים עגילי יהלומים באופן שונה – בין אם בבודדים ובין אם בצמדים.

עגילי יהלום

איך הכי נכון לבחור יהלומים לעגילי יהלומים

JB עגילי יהלומים הוא מותג אופנה אשר ניתן למצוא בו תכשיטים איכותיים ורבים של המותגים המובילים, אשר כוללים יהלומים ממגוון סוגים. במסגרת כך, ניתן למצוא הנחיות לפיהן הם בוחרים את התכשיטים האיכותיים ביותר, בכל סוגי התכשיטים (בין אם עגילים, צמידים ושרשראות).

במסגרת כך, ניתן למצוא 4 קריטריונים משמעותיים:

 

הצבע של היהלום

בעיקרון, יהלומים טבעיים נוצרים מפחם – לאור כך, ניתן למצוא אותם בגוונים אשר נעים בין צהוב לגוון נטול צבע. כמובן שככל שהגוון יותר מתקרב לכזה השקוף ביותר, הוא יעלה יותר. כדי לדעת מה הצבע יש סולם שנע בין האותיות D ל-Z, וככל שתתקרבו ל-D, מדובר בצבע שקוף ואיכותי יותר.

עגילי יהלום

השקיפות של היהלום

השקיפות של היהלום לרוב מושפעת מהאם נמצאים בתוך היהלום שאריות של פחם שניתן לאתר בעין. גם כאן, יש סולם שקיפות שנע בין מגוון אותיות ומספרים, כאשר מומלץ שלא לרדת מהקריטריון של SI1 וכמובן שהאידיאל הוא כמה שיותר שקוף.

 

החיתוך של היהלומים

סביר שתרצו שעגילי היהלומים שלכם ינצצו, וזה בעיקר פונקציה של חיתוך יהלומים. ככלל, עדיף לא להסתפק בפחות בדרגה אשר קרויה "טוב מאד".

 

הקראט של היהלום

כאן זה כבר עניין של טעם אישי וכמה משקל וגודל אתם מעוניינים שיהיה ליהלומים שלכם. ככל שהקראט יהיה רב יותר, כך התכשיט שלכם יהיה בולט יותר.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לרכוש תכשיטים יהלומים, ובפרט עגילי יהלומים, אנחנו ממליצים לכם להבין בקריטריונים שהצגנו כאן וללכת לחנויות אשר יבטיחו לכם את האיכות הטובה ביותר של התכשיטים אותם אתם מבקשים לרכוש. אל תשכחו גם לבקש תעודה גמולוגית שמוכיחה את הנתונים הללו.

עגילי יהלום

אולי תאהבו גם את

שרשרת
הכירו את  jb-jewelers

אין כמעט אדם שלא אוהב תכשיטים – בין אם את בחורה אשר מעוניינת לקשט את עצמך במגוון רחב של עגילים, צמידים ושרשראות ובין אם אתה

קראו עוד »
טבעת משובצת יהלום סגול
כיצד לעצב תכשיט?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד מעצבים תכשיט ואיך לעצב תכשיט שיתאים לטעם, לדרישות ולהעדפות האישיות של בת הזוג שלכם – אתם יכולים להסיר דאגה

קראו עוד »