חיפוש

איטום לפני החורף הוא חובה?

לאחרונה מצאנו את עצמנו במצב לא נעים במיוחד שדרש התערבות של איש מקצוע בתחום האיטום. הדבר גרם לנו להבין שעשינו טעות בכך שלא אטמנו את הבית לפני החורף. משיחה קצרה שערכנו עם איש המקצוע שטיפל בקירות הבית, הבנו שהרבה אנשים, בדיוק כמונו, תהו האם איטום לחורף הוא חובה או שלא. זו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולציין את התשובה לשאלה הזו באופן המפורט ביותר.

 

אז איטום לפני חורף הוא חובה?

בעל המקצוע שהגיע לאטום לנו את הבית במקצועיות ציין בפנינו שאי אפשר לחייב אף  אחד לערוך איטום לפני כל חורף. לדבריו, אנשים שרוצים לחיות בבית חמים, נעים ונטול רטיבות, צריכים לבצע איטום לפני החורף. עוד הוא ציין בפנינו שכל המכרים שלו וקרובי המשפחה שלו יודעים שצריך לאטום את הבית לפני החורף. הסתבר לנו שהוא לא רצה שישתמע מדבריו שחובה להזמין אותו מידי שנה לאיטום הבית ולכן הוא לא אומר שמדובר בעניין חובה. לכן, בחרנו לשאול גם אנשים נוספים.

 

מה אומרים אנשים שמצאו את עצמם עורכים איטום בבית במהלך החורף?

 מרבית האנשים שמצאו עצמם עורכים הליך של איטום גגות במהלך החורף ציינו בפנינו שזו חובה. הם היו כל כך נסערים כששמעו שאנחנו כותבים על הנושא מדריך. לדבריהם, מדובר בעניין רגיש מאוד שגרם להם לעזוב את הבית לכמה ימים. לטענתם, זו חובה לערוך איטום אם אתם מתגוררים במבנה שעונה על אחד או יותר מהקריטריונים הבאים:

  • בית פרטי
  • עליית גג שהוסבה לדירה
  • דירת פנטהאוז

יש לציין כי הם בחרו להציג דווקא את הקריטריונים הללו מכיוון שהם חוו נזילה מהגג, אך יש מי שחווים נזילת מים בעקבות אי איטום מסביב לחלונות הבית.

 

מה צריך לדעת לפני שמזמינים מומחה לאיטום?

 רגע לפני שתיצרו קשר עם איש מקצוע אקראי, כדאי שתדעו שאתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע אמין שיאפשר לכם לחזור לדירה יבשה ונטולת רטיבות. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך חיפוש מקיף באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • פרסום פוסט בפייסבוק עם בקשת המלצה מניסיון בלבד
  • חיפוש שם של איש מקצוע בגוגל
  • בירור עם חברים ומכרים שביצעו הליך איטום לאחרונה

 

חשוב לבחור באיש מקצוע רק לאחר קבלת המלצות

 תאמינו לנו, אתם רוצים להיות בטוחים שאיש המקצוע שיגיע אליכם יבצע את עבודתו נאמנה. שכן, במהלך כתיבת מדריך זה, שמענו על לא מעט מקרים בהם אנשי מקצוע ביצעו עבודה לא מקצועית. דבר שהביא בסופו של דבר לרטיבות חוזרת ולהתמודדות לא קלה מצד דיירי הבית.

 

כמה מילים לסיום

אנו שמחים שלקחתם חלק במדריך הנוכחי. שכן, כעת אתם יודעים שאיטום לפני החורף הינו עניין חובה. אם לא די בכך, אתם גם יודעים כיצד לעשות זאת. שיהיה בהצלחה!

איטום גגות

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »