חיפוש

איזה הלוואות מומלצות לבעלי עסקים

בעסקים יש תקופות טובות ויש תקופות פחות טובות.

כדי להגיע לתקופה הטובה, יש לעבור את התקופה הפחות טובה, וזאת ניתן לפעמים לעשות רק באמצעות הלוואה.

בישראל כיום, יש סוגים שונים של הלוואות לעסקים, כך שכל עסק יוכל לבחור את ההלוואה שהכי מתאימה לו.

אנו פה כדי להמליץ לכם על מספר סוגי הלוואות מומלצות.

 

הלוואת לעסקים – מידע כללי

ישנם לא מעט סוגים של הלוואות לעסקים. הדבר עלול לעיתים להלחיץ ולהרתיע, זאת משום שקשה לדעת באיזו הלוואה לבחור. עם זאת, מאחר שהלוואות לעסקים נפוצות, באינטרנט יש המון מידע על הנושא. בנוסף, ניתן להתייעץ עם הבנק או עם חברת הלוואות כך שתראו שאתם יכולים לקחת את ההלוואה ולעמוד בהחזר שלה. אנו נפרט כעת על מספר הלוואות מומלצות תוך הסבר לייעוד שלהן.

 

הלוואת מימון רכש ספקים

הלוואה זו נועדה לעסקים שרוצים להתרחב ולהגדיל את העסק שלהם. ההלוואה מיועדת לצורך התשלום לספקים, כך שאם אין לעסק מספיק כסף לתשלום לצורך התרחבות, ההלוואה תאפשר זאת. זוהי בדרך כלל הלוואה לטווח קצר ובמרבית המקומות מבקשים להחזירה תוך חצי שנה. ההליך מאד פשוט, כל שאתם צריכים לעשות זה להציג את החשבונית מהספק, ומקבלים הלוואה בפריסה לפי תנאי העסק.

 

ערבות

כשמקימים עסק חדש, או כשעוברים למקום חדש בעת התרחבות, חברות הנדל"ן מחייבות לשים ערבות. אחת מההלוואות הנפוצות ביותר שלוקחים עסקי, בעיקר עסקים חדשים זה ערבות חוץ בנקאית, כך שלא יצטרכו לשעבד את הנכסים שלהם או את החשבון שלהם לבנק. ערבות כשזו מאושרת על ידי חברות הנדלן ומקימה על בעל עסק חדש להגשים את חזונו.

 

הלוואה לצורך תשלומי החשבונות

לעיתים יש צורך בלקיחת הלוואה כדי שיהיה אוויר לנשימה. הכוונה היא שבעת מחסור רגעי, הלוואה זו עוזרת לחזר לעמוד על הרגליים תוך תשלום החשבונות הקבועים של העסק – שכירות, משכורות ועוד. סוג הלוואה זו יכול להיות באמצעות שיחת טלפון בלבד. אולם, הלוואה זו יש להחזיר תוך חודש בלבד מרגע לקיחתה.

הלוואה זו לא תהא בסכומים הגדולים יותר אולם ברגע משבר היא בהחלט יכולה להיות מה שהעסק שלכם צריך כדי לחזור לעמוד על הרגליים.

 

טיפ – לקחת הלוואות רק ממקומות מוכרים

להיכנס לחובות זה דבר מורכב, והוא הופך למורכב עוד יותר כשלוקחים הלוואה מגורם מפוקפק. גורמים אלו קובעים את תנאי ההלוואה כך שיהיה כמעט בלתי אפשרי להחזירה. הסתבכות עם גורמים אלו יכולה להוביל לתוצאות קשות עבור העסק שלקח הלוואה, גם אם היא נראתה מפתה מלכתחילה.

 

החזר ההלוואה

לפני לקיחת ההלוואה עבור העסק שלכם, בדקו שאתם יודעים שאכן תצליחו להחזיר אותה, כך שלא תיכנסו לחובות בעקבות לקיחתה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרום חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

דולרים

 

אולי תאהבו גם את

קידום אורגני: למה זה חשוב?
קידום אורגני: למה זה חשוב?

כולם מסביב שואלים בזמן האחרון על קידום אורגני ללא הפסקה. בהתחלה חשבנו שהשיחות האלה תופסות אותנו בגלל שאנו עוסקים בתחום, אך מכרים, חברים וקרובי משפחה

קראו עוד »