חיפוש

אילו מזיקים עדיף שלא נדביר בעצמנו?

דבורים, צרעות וחולדות הינם עסק למקצוענים. אם זיהיתם קן צרעות או כוורת דבורים הסמוכה מאד למגוריכם או ראיתם חולדה בתוך הבית, עדיף שתפנו למומחים. קוברה הדברות הינה חברת הדברה מוסמכת לסילוק מזיקים מסוכנים באחריות, בטיחות ואמינות למען בריאותכם ובריאות משפחתיכם. במאמר זה נסביר אילו מזיקים עדיף שלא תגעו בהם בעצמכם ומדוע. 

 

קוברה הדברות

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מוסמכת בעל נסיון רב בהדברת מזיקים מסוכנים כגון צרעות, דבורים, עכבישים ומכרסמים שונים כגון חולדות. המגע עם מזיקים אלו עלול להיות מסוכן ולכן יש צורך בהדברה מקצועית של אדם מיומן. במידה ונתקלתם בקן צרעות, כוורת דבורים או חולדה בתוך הבית מומלץ מאד להניח למקצוענים לטפל בבעיה ולא לנסות ללכוד את בעל החיים לבד. פנו עוד היום לקבלת הדברת מזיקים עם קוברה הדברות.

הדברה

אילו מזיקים עדיף שלא נדביר בעצמנו?

בכל מקרה שבהם נתקלתם במזיקים הבאים, אל תנסו לגעת בהם, ללכוד אותם או לנסות להרחיקם במקל או חלילה באמצעות נשק כלשהו או אש ועשן שעלולים להוות סכנה גדולה יותר מהמזיק עצמו. קיראו לאדם מוסמך ומיומן שיסלק עבורכם את המזיק באופן מקצועי בלבד:

  • נחשים – בין אם הנחש ארסי ובין אם לא, מקומו בשדה ולא בבית. העזרו בלוכד נחשים מוסמך בלבד שיעשה זאת עבורכם.
  • צרעות – בישראל סוגי צרעות רבים, הצרעות אינן מיצרות דבש ונוהגות לקנן בקינים שהן בונות מתערובת של חול ורוק. עקיצת הצרעה כואבת מאד ועלולה לגרום לשורה של בעיות בריאות, ולכן יש לקרוא למדביר מוסמך בלבד להרחקת הקן.
  • דבורים – דבורי הבר בישראל חשובות מאד להאבקת פרחים, אך אין זה אומר שאתם צריכים לארח אותן במרפסת ביתכם, עקיצת הדבורה מכאיבה וחבל, פנו למומחים להרחקת הכוורת ממכם.
  • חולדות – חולדות הינן מכרסם שגורם נזק רב לגינות ירק ומוצרי מזון ואף עלולות לזלול נייר וכבלי חשמל. נשיכת החולדה עלולה לגרום לזיהום חמור, לכן אין לגעת בה או לנסות ללכוד אותה לבד.
  • עכבישים – אלמנה שחורה וארסן חום הינם שני סוגי עכבישים שיכולים לגרום לכאב רב באיזור העקיצה ולבעיות בריאות שונות. במידה וזיהיתם אותם, מומלץ מאד לקרוא למדביר מקצועי על מנת להרחיק אותם מביתכם ולבדוק האם הטילו ביצים בסביבתכם.

הדברה

חרדה מפני מזיקים שונים

זו לא בושה להודות שחרקים או מכרסמים מסויימים עלולים לגרום לכם להתפרצות של חרדה. מדביר מקצועי בהחלט יכול להבין את המצב שלכם ולהגיע לסלק את המטרד ולמנוע את חדירתו מחדש על ידי אטימת פתחים וריסוס מקומי באיזור הביוב או החצר, למנוע ממכם את אי הנעימות הגדולה ולהעניק לכם תחושה של בטחון ושלווה.

 

קוברה הדברות – מדבירים בכל מצב

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מוסמכת לטיפול גם במזיקים מסוכנים כגון דבורים, צרעות, עכבישים ומכרסמים.

הדברה

אולי תאהבו גם את

הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קראו עוד »
קוסם
אמן חושים בדרום

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לעשות אירוע מיוחד לעובדים שלכם באזור דרום הארץ? לא רוצים לקחת אותם שוב לערב קריוקי רגיל? אם כך,

קראו עוד »